petak, 1. kolovoza 2014.

Glitter and Matte

Hey everyone!
How are you?! It's friday! :)
For today I'm bringing you new manicure. 

Manicure was done with only three nail polish and toothpick.
Firstly I put this coral color which is essence color and go nail polish in shade 109 off to miami!

Then, for this matte top coat I used AVON nailwear pro+ top coat which bring me this matte effect.
And last, gorgeous glitter on top (or the end) of nails is sparkle sand effect nail polish from 
essence in shade 163 hey nude! .
And that's all very simple but still cute.

Pozdrav svima!
Kako ste?! Petak jeee! :)
Za danas vam donosim svoju novu manikuru.

Cijelu manikuru sam napravila sa samo tri laka za nokte i čačkalicom.
Prvo sam stavila ovu koraljnu boju koja je iz essence linije color and go lakova u nijansi 109 off to miami!
Zatim, za ovaj matte završni lak koristila sam AVON-ov nailwear pro+ top coat koji mi onda donosi 

taj završni matte efekt.
I na kraju, ovaj prekrasni glitter, iz essence linije lakova sparkle sand effect u nijansi 163 hey nude!
I to je to, vrlo jednostavno, ali i slatko.








2 komentara: