petak, 20. lipnja 2014.

Mini haul

Pozdrav svima! :)
Za danas sam vam pripremila mini haul.
Bila sam malo u šopingu, pa sada mi niti jedan šoping ne prolazi bez kupnje barem
jednog lakića (naravno da je to uvijek više nego jedan haha).

Odabrala sam:


Eveline cosmetics - Maximum nails growth



Mnogo sam već čula o tom proizvodu. Nekoliko mojih prijateljica je reklo da već koriste taj lakić 
koji stvarno pomaže njihovim noktićima da brzo rastu. Konačno sam i ja odlučila kupiti i dati pokušaj
tom "čudotvornom" lakiću. Jedva čekam probati i nadam se da će rezultati biti dobri.  


Essence - colour & go


Koliko sam već puta rekla nikad više glitter lakovima i opet uvijek me nešto privuče k njima.
Ovaj put uzela sam sand glitter u nijansi 163 hey,nude!. Jedna prilično nježna, lijepa neutralna boja.


Moment make-up europe


Za kraj imam dva prekrasna pastelna lakića. Svratila sam do Offertissime baš sa svrhom kupovine
novih lakova. Ove prekrasne pastelne boje lijepo će pristajati u ovo ljetno vrijeme! :) 
Sestra je odabrala naranja pastel, a ja sam se odlučila za pastel azul . Jedva čekam probati. 


Eh, to je to!
To su moji mali noviteti.
Koja vam je najdraža boja(nijansa) za ovo ljetno vrijeme?

P.S. I dalje ako imate kakve prijedloge i primjedbe u vezi bloga slobodno mi se obratite! :)

Nema komentara:

Objavi komentar