subota, 14. lipnja 2014.

Watermelon nails


Pozdrav svima!
Ja sam Valentina. :)
Ovim postom započinjem svoj blog "Nails obsession" . Prema samom naslovu
zaključujemo da će ovaj blog biti posvećen nails tutorialima, recenzijama
lakova i još mnogo toga povezanog s noktićima. ;)
Naravno možda se dogodi i koji "random" post, no sve u svoje vrijeme.
Nadam se da će te uživati i da će vam se moje kreacije svidjeti.
Ja nisam profesionalac tako da će to biti daleko od savršenstva,
ali ja ću se svakim danom truditi biti sve bolja i bolja. (Ipak tek imam 16!)


Evo dizajna :)

Za ovu kreaciju koristila sam zeleni "Moment" lak, bijeli "s-he stylezone",
crveni "Eveline cosmetics" u nijansi "686" i crni "Essence - colour and go" u nijansi
"144 black is back".



Pošto sam nova u ovom blogerskom svijetu za sve primjedbe, prijedloge i sl.
slobodno mi se jednostavno obratite u komentarima. Uživajte! :)

2 komentara: